آموزش اینستاگرام از صفر 2021-01-19

۱۳ ترفند جذاب اینستاگرام برای افزایش فالوور و بازدید پست و ریلز

آنها ممکن است برای سایر افراد، مزاحمت ایجاد کنند. در این آموزش اینستاگرام، بلاک و ریپورت کاربران بررسی خواهد شد. اطلاعات مربوط به مجوزهای دستگاه، آرشیو کردن استوری و لایو و تغییر تم اینستا به دارک مود نیز در این قسمت وجود دارند. کاربر می تواند زبان پلتفرم را از تب Language تغییر دهد. کاربر در این قسمت می تواند اطلاعات مربوط به پروفایل های موجود روی اپ را مشاهده کند.

برای این کار کافی است که نام لوکیشن مورد نظر را در نوار جستجو وارد کرده و در اپلیکیشن به سراغ تب Places یا در وب‌سایت به سراغ لیست کشویی بروید. آن دسته از نتایج جستجو که علامت سوزن در کنار خود دارند، متعلق به لوکیشن‌ها هستند. برای پاسخ دادن به پیام با یک تصویر یا ویدیو، روی Camera در باکس پیام بزنید. رابط کاربری دوربین همراه با چند گزینه باز می‌شود. حالا یک تصویر یا ویدیو ثبت کرده و گزینه Send را بزنید. برای ارسال همان تصویر یا ویدیو به سایر مخاطبان اینستاگرامی، به سراغ گزینه Send to Others بروید.

در کنار هر پست و یا در نرم‌افزار مدیریت تبلیغات فیسبوک گزینه‌ای برای پروموت کردن پست وجود دارد. در ضمن حتما باید پیج بیزینسی اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کنید. اگر در اینستاگرام پست تبلیغاتی درست کرده باشید، تقریبا همه چیز را در این مورد می‌دانید و تبلیغات رسمی اینستاگرام نیز از طریق پلتفرم تبلیغات فیسبوک انجام می‌شود. شاید دلیل حضور شما در اینستاگرام به نمایش گذاشتن محتوای ساخته شده توسط مشتریان خود است تا مردم به صورت عملی استفاده از محصولات شما را ببینند. و یا شاید بخواهید در یک فضای تصویری کارها و خدماتی که انجام می‌دهید را به نمایش بگذارید و یا شاید هم فقط در اینستاگرام هستید که برند خود را رشد دهید و از جملات انگیزشی و بامزه استفاده کنید. از آنجایی که اینستاگرام از دیگر شبکه‌های اجتماعی معروف مقداری متمایز تر است، یک استراتژی بازاریابی خاص خودش را نیاز دارد.

این قسمت همان دایرکت اینستا است که با آن می توان به دوستان و حساب های دیگر پیام داد. سپس پیام خود را تایپ کرد و گزینه ارسال را لمس کنید. شما می توانید در دایرکت اینستا، پیام متنی، تصویر و پست ارسال کنید. آیکون خانه مربوط به فید اینستا، آیکون ذره بین برای دسترسی به اکسپلور و آیکون قلب مربوط به بخش نوتیفیکیشن اینستا هستند. در سمت راست نیز، یک آیکون برای دسترسی به قسمت پروفایل قرار دارد. در ادامه آموزش اینستاگرام، هر کدام از این بخش ها را توضیح می دهیم.

زیرا بدون ثبت‌نام، نمی‌توانید از بسیاری از امکانات اینستاگرام بهره‌مند شوید؛ مثلاً نمی‌توانید همه نظرات یک پست را ببینید، استوری‌های دیگران را مشاهده یا در فید اینستاگرام اسکرول کنید. در این قسمت از آموزش اینستاگرام مراحل ساخت اکانت اینستاگرام را به زبان ساده توضیح می‌دهیم. این علامت در سایت اینستاگرام در مرورگر، در بخش پایین نوار کنار صفحه‌ی اصلی قرار دارد. هدف اصلی اینستاگرام ایجاد یک بستر اجتماعی بصری برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدئوهاست.

اولین و ساده‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که خطوط شبکه‌ای دوربین خود را فعال کرده و سپس سوژه مورد نظرتان را در تقاطع یکی از خطوط افقی و عمودی قرار دهید. این تکینک ساده بسیار به بهتر شدن تصاویر شما کمک می‌کند و اغلب توسط نقاش‌ها، گرافیست‌ها و عکاس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پست‌ها شبیه همان ریپست کردن از کارمندانتان است با این تفاوت که این بار این محتوا از طرف کاربران شما درست شده است. پست‌هایی که یوزرنیم شما روی آن تگ شده و یا از هشتگ مخصوص شما در آن استفاده شده است، منبعی عالی برای این دسته از پست‌ هاست.

در اپلیکیشن اینستاگرام، روی آیکن پروفایل خود در منوی پایینی بزنید. هایلایت‌ها لزوما حاوی تنها یک استوری نیستند و می‌توانند میزبان مجموعه‌ای از استوری‌ها باشند. در واقع می‌توانید تا سقف ۱۰۰ تصویر یا ویدیو را به هر هایلایت خود اضافه کنید. ضمنا هیچ محدودیتی از نظر شمار هایلایت‌هایی که می‌توانید به پروفایل خود اضافه کنید هم وجود دارد. بله، اینستاگرام فهرستی شامل تمام اکانت‌هایی که قبلا بلاک کرده‌اید فراهم می‌آورد.

گاهی اوقات ممکن است شما توسط سایر افراد، بلاک شده باشید. در این صورت اگر به پروفایل آنها مراجعه کنید، با لمس گزینه Follow، وضعیت به Following تغییر می کند. در این صورت کاربران می توانند برای رفع ریپورت اینستاگرام اقدام کنند. نکته دیگر این است که کاربر می تواند با نصب برنامه آنفالویاب اینستاگرام، کنترل بیشتری روی دنبال کنندگان خود داشته باشد. هنگام ارسال پست، یک گزینه به نام More options وجود دارد. برای بستن کامنت آن را لمس کرده و گزینه Turn off Commenting را فعال کنید.

در پایین صفحه هم نوار منویی را خواهید یافت که در جایی از اپلیکیشن در دسترس قرار دارد. می‌توان بحث کرد که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی حقیقتا منحصر به فرد است. به جای بهره‌گیری از کلمات، این پلتفرم به صورت تقریبا تمام و کمال بر اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو بنا شده است. همین ماهیت بصری نیز بوده که اینستاگرام را به چنین پلتفرم فرهنگی تاثیرگذاری تبدیل کرده است. با بیش از یک میلیارد کاربر ثبت شده، اینستاگرام که در سال ۲۰۱۲ میلادی به زیرمجموعه‌ای از فیسبوک تبدیل شد، اکنون جزئی از زندگی روزمره بسیاری از مردم در سراسر جهان به حساب می‌آید. به همین خاطر آموزش اینستاگرام و ترفندهای آن اکنون شکلی مهم‌تر از همیشه به خود گرفته.

اگر پست از اکانتی عمومی با قابلیت اشتراک‌گذاری ارسال شده باشد، می‌توانید آن را درون استوری اینستاگرام خود نیز منتشر کنید. برای افزودن یک تصویر به پروفایل یا تغییر عکس پروفایل اینستاگرام گزینه Add a Photo را بزنید و در غیر این صورت به سراغ Skip بروید. درست مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام در نهایت کارکردی را خواهد داشت که شما از آن بخواهید.

ما در مقاله‌ی ساخت کانال در اینستاگرام، به طور کامل مراحل ایجاد یک کانال در اینستاگرام را آموزش داده‌ایم تا به کمک آن بتوانید به‌راحتی یک کانال با دنبال‌کنندگان بسازید. قوانین اینستاگرام در این مورد، اگرچه تقریباً دقیق است، اما باز هم این امکان وجود دارد که شما به‌صورت اشتباه و با ارسال گزارش‌های عمدی و نادرست از سوی دیگران، ریپورت شوید. در مقاله‌ی آموزش رفع ریپورت اینستاگرام، روش‌های ساده و سریعی را برای حل این مشکل معرفی کرده‌ایم. اگر نخواهید از قابلیت خواندن پیام‌ های اینستاگرام بدون سین خوردن استفاده کنید، می‌توانید به طور مستقیم به پیام دریافتی واکنش نشان دهید. این واکنش می‌تواند به‌صورت یک ایموجی یا در قالب پاسخ معمولی باشد. با استفاده از گزینه‌های بخش How you can use instagram (چطور از اینستاگرام استفاده کنید)، می‌توانید کنترل بیشتری روی حسابتان داشته باشید و به تناسب نیازتان، تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید (اگر لازم است وارد حساب کاربری خود شوید) و روی آیکن پروفایل در منوی پایینی بزنید تا وارد پروفایل شوید. Boomerang From Instagram یا همان Boomerang یک اپلیکیشن ویدیویی است که مجموعه‌ای از تصاویر را برداشته و آن‌ها را به گونه‌ای به یکدیگر وصله و پینه می‌کند که ویدیویی کوتاه به دست می‌آید. سپس می‌توانید این ویدیوهای کوتاه و جذاب را درون اینستاگرام، فیسبوک یا هر وب‌سایت و شبکه اجتماعی دیگری به اشتراک بگذارید. اما برای استفاده از این ابزار نیازی به حساب کاربری اینستاگرام ندارید. در غایی‌ترین حالت، اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مثل هر شبکه دیگری است، اما با تمرکز فراوان بر المان‌های بصری. هر بار که اپلیکیشن را باز می‌کنید، یک فید اصلی به نمایش درمی‌آید که شامل آخرین پست‌های افرادی است که آن‌ها را فالو کرده‌اید.

کاربرانی که به دنبال هشتگ‌ها و لوکیشن‌های خاص می‌گردند احتمالا استوری شما را دیده و تصمیم به تماشای آن بگیرند. این دست از تعاملات قرار است توجه کاربران هدف را به شما جلب کنند. آن‌ها به احتمال فراوان و از سر کنجکاوی، نگاهی به پروفایل شما خواهند انداخت.

سپس از طریق ایمیل یا شماره تلفن همراهی که با حساب خود مرتبط است، یک پیوند بازیابی ارسال می‌شود. با کلیک بر روی این پیوند، می‌توانید رمز عبور جدیدی برای حساب خود تنظیم کنید. استوری اینستاگرام یک قابلیت از بخش‌های اینستاگرام است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصاویر و ویدئوهای کوتاه را به صورت موقت در پروفایل خود به نمایش بگذارند. این قابلیت برای 24 ساعت در دسترس کاربران باقی می‌ماند و سپس به صورت خودکار حذف می‌شود. ✅ Home در اینستاگرام جزو 5 بخش اصلی اینستاگرام است. اگر اپلیکیشن اینستا را باز کنید با یک علامت خانه در پایین صفحه سمت راست مواجه می‌شوید که بصورت پیشفرض در آن قسمت قرار دارید.

از این ابزار می‌توانید برای نشان دادن پشت صحنه کسب و کار خود و فرهنگ و جریان آن به بقیه استفاده کنید. اگر یک سگ در دفتر خود دارید میتوانید آن را در استوری خود به نمایش بگذارید. از استوری می‌توانید برای نمایش سریع‌تر محصولات جدید نیز استفاده کنید. در یک کلام، آموزش اینستاگرام صفر تا صد برای کسانی که می‌خواهند به‌طور کامل از این اپلیکیشن استفاده کنند مناسب است.

در این بین هیچکس دیگری قادر به مشاهده پست‌های ذخیره شده و کالکشن‌های شما نیست و تنها خودتان به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. وقتی لیست خود را ساختید، می‌توانید به آسانی استوری‌های خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. بعد از ثبت و ضبط تصویر یا ویدیو، در گوشه صفحه روی دکمه Close Friends بزنید تا فورا محتوا با آن‌ها به اشتراک گذاشته شود. گذشته از قدم قبلی، می‌توانید صفحه هوم را به سمت راست کشید یا روی تصویر پروفایل خود در تب پروفایل بزنید تا وارد تب استوری‌ها شوید. در این بخش از آموزش اینستاگرام توضیح می‌دهیم که چطور قادر به پاک کردن تاریخچه جستجوها در آخرین ورژن از اپلیکیشن اینستاگرام روی اندروید و iOS و همینطور مرورگرهای موبایل و دسکتاپ خواهید بود. بعد از اینکه روی یک تگ در تب Tags کلیک می‌کنید، مجموعه‌ای از تصاویر و ویدیوهایی به نمایش درمی‌آیند که توسط کاربران اینستاگرام و با این تگ مخصوص منتشر شده‌اند.

البته لازم به ذکر است پستی که می‌فرستید در صورتی برای کاربر قابل نمایش خواهد بود که پیج منتشر کننده پست خصوصی نباشد زیرا در اینصورت پست تنها برای فالورهای آن پیج نمایش داده خواهد شد. با باز کردن اینستاگرام این علامت را در پایین صفحه سمت راست مشاهده می‌کنیم. در صورتی که شما برای پروفایلتان یک عکس تنظیم کرده باشید، بجای علامت آدمک سفید، عکس شما در آن دایره‌ی کوچک نمایش داده می‌شود. با لمس علامت آدمک سفید شما به صفحه‌ی پروفایل خود منتقل می‌شوید. اگرچه خرید فالوئر در اینستاگرام گزینه‌ای است که پیش روی تمام کاربران وجود دارد، اما اگر به دنبال کاربرانی واقعی می‌گردید که حقیقتا پست‌های شما را لایک می‌کنید، چنین کاری پیشنهاد نمی‌شود.

به این ترتیب لینک پست مورد نظر در دستگاه شما کپی می‌شود. روی آیکن هواپیمای کاغذی زده و به سراغ گزینه Add Post to Your Story بروید. روی مرورگر کامپیوتر یا موبایل هوشمند خود به وب‌سایت اینستاگرام (+) بروید. برای جستجوی یک تگ، با یا بدون علامت هشتگ (مانند #خوزستان یا خوزستان) سرچ کنید. تصویری که می‌خواهید به عنوان پس‌زمینه استوری مورد استفاده قرار گیرد را یافته و انتخاب کنید. گزینه Tap to Type را بزنید تا قادر به تایپ کردن یک پیام مثل همیشه باشید.

این اصول که همه افراد کسب‌و‌کار را دربر‌می‌گیرد بر روی حذف مواد و لوازم غیرضروری، قرار دادن همه چیز در جای مناسب خود و استاندارد‌سازی شیوه‌های نگهداری از محیط کار تاکید دارد. گاهی در بخش دایرکت پیغامی تحت عنوان  Requestرا می بینید. کاربرانی هستند که شما را فالو نکرده اند و می خواهند برای شما پیامی بفرستند. شما قادر خواهید بود  با انتخاب گزینه Allow با آن فرد چت کنید و پاسخ او را بدهید و یا می توانید با انتخاب گزینه Decline پیام او را بی پاسخ بگذارید. در آموزش اینستاگرام خوب است که با برخی اصطلاحات آشنا شوید.

چشم‌انداز خود را عوض کنید تا بتوانید از دید یک پرنده و یا کرم عکس بگیرید. فضای منفی به فضای خالی اطراف سوژه شما گفته می‌شود که استفاده از آن توجه بیننده را به سمت سوژه شما جلب می‌کند. یک بکگراند شلوغ پر از المان‌های مختلف تنها حواستان را از سوژه اصلی پرت کرده و حتی ممکن است مخاطبتان را نیز گیج کند. تنها بر روی یک سوژه تمرکز کنید و موارد اضافی را کراپ کرده و یا در یک بکگراند ساده و خلوت تصویر خود را ثبت کنید. یک پست انگیزشی از یک تصویر ساده به همراه یک متن روحیه‌بخش تشکیل شده که فالوورهای شما را تهییج کرده و همچنین ارزشهای برند شما را بالا می‌برد. 1- ورود با اکانت فیسبوک و 2- ثبت نام با استفاده از ایمیل و یا تلفن همراه.

در این بخش از آموزش اینستاگرام به استوری‌ها می‌رسیم. آن‌ها محتوای تصویری و ویدیویی هستند که فقط ۲۴ ساعت دوام دارند. داشتن ویژگی‌های مختلفی مانند نظرسنجی، استیکرها و سوالات چند گزینه‌ای باعث می‌شوند که استوری‌ها برای افزایش تعامل بسیار مناسب باشند. آن‌ها بهترین گزینه برای نشان دادن پشت صحنه زندگی شما، ارتباط با مخاطبان و پیش‌نمایش محتوای آینده هستند.اگر می‌خواهید عمر استوری‌های خود را بیشتر کنید، از ویژگی هایلایت‌ اینستاگرام بهره بگیرید. هایلایت‌ها، استوری‌هایی هستند که تا ابد در پروفایل شما نمایش داده می‌شوند (مگر اینکه آن‌ها را پاک کنید).

اگر قصد گذاشتن ویدئو را داشته باشید می توانید علاوه بر تعداد لایک، تعداد ویو را نیز مشاهده کنید، به یاد داشته باشید اگر مخاطبین شما در ۳ ثانیه اول پست را ببینند برای آن پست یک ویو به شمار می رود. پست های اسلایدی به گونه ای می باشد که شما می توانید ۱۰ عکس را در آن قرار دهید. هم چنین شما تا یک دقیقه می توانید ویدئو به آن اضافه کنید. اگر در پست موردنظرتان از ویدئو و عکس استفاده کنید جذاب تر می شود.

توی این دوره آموزشی بی‌نظیر یاد میگیرید که چطور یک پیج حرفه‌ای بسازید، کپشن اصولی بنویسید و حرفه‌ای هشتگ‌گذاری کنید. جزو اولین نفراتی باشید که اکسپلوریستا را رزرو کردید اپلیکیشن اکسپلوریستا سه ماه دیگر در دسترس قرار میگیرد و تحولی عظیم و جنجالی در زمینه‌ی سوشال مدیا و مارکتینگ خواهد بود. همانطور که پیش از این گفتیم استوری در اینستاگرام فقط 24 ساعت باقی می‌ماند و پس از آن بصورت خود به خود پاک می‌شود.

پست‌های کاروسل تصاویری هستند که به‌طور همزمان منتشر می‌شوند. اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا چندین اسلاید از این تصاویر را به اشتراک بگذارید. این نوع پست اینستاگرام برای به‌اشتراک‌گذاشتن داستان‌ها، آموزش به مخاطبان، برجسته کردن چیزی یا انجام پست‌های قبل/بعد بهترین گزینه هستند. بخش آمار و اطلاعات ابزاری برای اندازه‌گیری و مانیتورینگ فعالیت‌های کاربران در اینستاگرام است. با استفاده از این بخش، کاربران می‌توانند تعداد بازدیدها، تعاملات و فالوورهای خود را مشاهده کنند و نتایج حاصل از استراتژی‌های بازاریابی خود را ارزیابی کنند.

این روش برای افزایش فالور در اینستاگرام کار آمد و مفید است. زمانی که کاربر پست شما را چندین بار ببیند اینستاگرام متوجه میشود که محتوایی که شما قرار دادید خیلی خوب و ارزشمند است  که مخاطب برای آن وقت گذاشته است. بنابراین ارزش پیج شما را بالامیبرد و اون رو به دیگر افراد در اکسپلور اینستاگرام نشان میدهد. برای اینکه پست خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، باید وارد بخش آپلود شوید. بعد از انتخاب فایل مورد نظر، شما میتوانید با افکت ظاهر جذاب تری به پست خود دهید و یا حتی عکس ها و ویدیو های خود را طبق سلیقه خودتان ادیت کنید. همچنین میتوانید دوستان خود را اضافه و یا تگ کنید.

برای آشنایی با لینکدین می‌توانید مطلب مجله فرادرس در همین رابطه که لینک آن در ادامه آورده شده است را مطالعه کنید. به پروفایل خود رفته، گزینه Edit Profile را لمس کنید و اطلاعات حساب مانند نام، ایمیل و شماره تماس را تغییر دهید. اگر شما یک حساب را فالو کنید، همه پست ها و استوری های آن حساب را دریافت می کنید. یعنی شما محتوای شخص یا پیج موردنظر را دریافت خواهید کرد. حال اگر بخواهید یک حساب را آنفالو کنید، دیگر هیچ محتوایی از آن حساب برای شما ارسال نمی شود. در نسخه جدید اینستا برخی از پست ها را می توان به طور مستقیم از درون برنامه دانلود کرد.

با ورود به برنامه ابتدا از شما خواسته می‌شود که نام کاربری و رمز عبورتان را انتخاب کنید البته لازم به ذکر است که نام کاربری و رمزعبور بعدها قابل تغییر هستند. در مرحله پایانی اینستاگرام از طریق متصل شدن به لیست مخاطبان شما، صفحه افرادی که جزو مخاطبین شما هستند را به شما نمایش می‌دهد و آن‌ها را به عنوان فالورهای پیشنهادی به شما معرفی می‌کند. رستریکت اینستاگرام قابلیتی است عمدتا برای حفظ حریم شخصی کاربران ایجاد و ارائه شده است. از کاربردهای رستریکت اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. برای گذاشتن پست در اینستاگرام کار چندان دشواری پیش رویتان نیست.

حساب تجاری، یک پروفایل مخصوص برای برندها و بیزینس ها است. اینفلوئنسرها و سازندگان محتوا از این ابزار برای تبلیغ خدمات و محصولات خود بهره می برند. در حساب تجاری، ابزارهایی برای ارزیابی و تحلیل تعامل کاربران وجود دارد. با این ابزارها می توانید میزان پیشرفت یا پسرفت کار خود را مشاهده کنید. اگر در اینستاگرام فعال هستید و بازدیدهای خوبی می‌گیرید، خوشحال می‌شویم توصیه‌ها و پیشنهادات خود را برای افزایش فالوور و تعداد بازدید، با ما و کاربران زومیت در میان بگذارید.

یکی از راه‌های هایلایت کردن استوری این است که بعد از باز کردن بخش مربوطه بر روی آیکون قلب کلیک کنید و در این قسمت اینستاگرام از شما می‌پرسد که این استوری به کدام هایلایت اضافه شود. بعد از کلیک بر روی این قسمت می‌توانید کاور و نام هایلایت را تغییر دهید و برای این کار باید بر روی edit highlite کلیک کنید. استوری اینستاگرام تصاویر و ویدئوهای کمتر ویرایش شده و ساده‌تری دارد و بعد از 24 ساعت نیز حذف می‌شوند.

1- در قدم اول شما باید پلتفرم اینستاگرام را نصب کنید. بعد از انجام فرآیند نصب، از شما میخواهد که اگر حسابی دارید، اطلاعاتش را وارد کنید تا بتوانید وارد شوید. ما فرض را بر این میگذاریم که شما حساب کاربری ندارید. طبق تصویر پایین، چهار فیلد ضروری را باید پر کنید. با ماهیانه 700 میلیون کاربر فعال جای هیچ بحثی در مورد قدرت اینستاگرام نیست.

دوربین را به سمت سوژه خود گرفته و دکمه Record (به رنگ سفید) را بزنید. سپس تصاویر به یکدیگر وصله شده و با سرعت گرفتن سکانس، ویدیوی کوتاه شده آماده می‌شود. شاهد پیادمی خواهید بود که توضیح می‌دهد روم مورد نظر تحت پروفایل فیسبوک شما ساخته می‌شود. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و روی آیکن New Post بزنید. اگر نیاز داشتید بعد از بررسی پیام‌های دایرکت یک پیغام را حذف کنید، می‌توانید از مطلبی که در آن حذف دایرکت‌ های اینستاگرام توضیح داده شده است استفاده کنید. اگر از کسی که فالو نمی‌کنید پیام بگیرید، به عنوان یک «درخواست» درون اینباکس به نمایش درمی‌آید و نه یک مکالمه عادی.

یک کپشن بنویسید، افراد مرتبط را تگ کنید، لوکیشن را اضافه نمایید و انتخاب کنید که می‌خواهید ویدیو را در فیسبوک یا توییتر نیز به اشتراک بگذارید یا خیر. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و در گوشه بالا سمت راست روی Your Story بزنید. اگر به اسکرول کردن به پایین ادامه دهید، لیستی شامل دوستان فیسبوکی پیشنهادی خواهید دید که آن‌ها هم می‌توانند به چت ویدیویی بپیوندند. برای پیوستن به چت ویدیویی، نیازی به اکانت اینستاگرام نیست. به صورت مشابه و به دلخواه، می‌توانید یک لوکیشن هم به تصویر خود اضافه کرده و گزینه اشتراک‌گذاری خودکار محتوا در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، توییتر یا تامبلر را هم انتخاب کنید.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام