تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2025-02-12

سئو اینستاگرام؛ 8 تکنیک برای افزایش بازدید و فالوور استک لرن

از این اعداد می‌توانید در تشخیص رفتار مخاطبان و اینکه چه محتوایی را بیشتر می‌پسندند استفاده کنید. همچنین، بررسی داده‌ها و تحلیل نتایج می‌تواند به شما در شناسایی نقاط ضعف و قوت استراتژی‌تان کمک کند. اگر یک پست یا استوری خاص عملکرد ضعیفی داشته باشد، شما می‌توانید تکنیک‌های جدیدی را امتحان کنید و از تحلیل‌های خود برای اصلاح روندها استفاده کنید. یکی از راه‌های اطمینان از این موضوع کار کردن با پلتفرم جریان است. می‌توانید از میزان بازدید و واکنش پست‌های مختلف هم این موضوع را بفهمید.

نکته قابل توجه در اینجا این است که حتما پست های متنوع با سبک های مختلف و در زمان های متفاوت منتشر کنید تا اطلاعات آماری زیادی بدست آورید و در نتیجه بررسی شما با توجه به جامعه آماری وسیعی باشد. هر چه نظرات، اشتراک گذاری ها، سیو پست، لایک ها و … بیشتر باشد نشان می دهد پست شما توانسته ارتباط بیشتری با مخاطبان برقرار کند. در ادامه سوالات متداول پیرامون تبلیغ پیج در اینستاگرام را بررسی می‌کنیم.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

از ویژگی‌های هدف‌گذاری اینستاگرام مثل دموگرافیک، علایق و رفتارها برای پیدا کردن مخاطب هدف استفاده کنید. این گزینه به شما این امکان رو می‌ده که یه مبلغ مشخص رو به صورت روزانه برای تبلیغاتتون تعیین کنین. مثلاً اگه بخواین روزانه ۵۰ هزار تومان خرج تبلیغ کنین، این گزینه مناسبه.

به همین جهت «فرادرس» فیلم آموزش کسب و کار در اینستاگرام را در ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه و ۷ درس تدوین کرده است. برند شما باید لحن و نگرشی پایدار داشته باشد و همواره تاثیر ثابتی روی افراد بگذارد. ایجاد محتوایی که در آن یکی از کارمندان یا مشتریان به معرفی محصولات و خدمات بپردازد، برند شما را قابل اعتمادتر جلوه می‌دهد. همه پست‌های شما باید دارای شخصیت برند و زبان بصری ثابتی باشند تا به راحتی از پست‌های سایرین تشخیص داده شوند.

اگه یه کمپین مشخص با مدت زمان محدود دارین، می‌تونین یه بودجه کلی تعیین کنین که کل هزینه تبلیغات رو پوشش بده. مثلاً اگه برای یه تخفیف ویژه دو هفته‌ای تبلیغ می‌کنین، می‌تونین کل بودجه کمپین رو برای این مدت زمان مشخص کنین. با باور به قدرت رشد و یادگیری، در مسیر موفقیت و شکوفایی اینستاگرام همراه شوید. آموزش ادمینی اینستاگرام؛ سفری به‌سوی تحول و ارتقاء، از قدم‌های نخستین تا دستیابی به اوج. قرعه کشی در انتهای لایو انگیزه خوبی برای افراد است تا پایان لایو شما بمانند.

امروزه کاربران توجه بیشتری به مطالبی که از طریق ویدئو منتشر می شوند، نشان می دهند. اگر قصد افزایش بازدید پیج را دارید، محتوای ویدئویی را در راس تولید محتوای پیج قرار دهید. بازدید اینستاگرام شامل بازدید پست و igtv و همچنین بازدید لایو و استوری است. اگر به دنبال خرید بازدید لایو هستید حتما توجه داشته باشید در کنار خرید بازدید برای شروع فعالیت پیج تان و اعتبار بخشیدن به برندتان موارد زیر را نیز رعایت کنید تا افزایش فالوور شما واقعی و ماندگار باشد. این قابلیت علاوه بر افزایش دیده شدن در اکسپلور، می‌تواند در زمانی که کاربران علاقه‌مند به جستجو درباره یک موضوع خاص هستند و یا حتی هشتگ خاصی را دنبال می‌کنند، کمک کند تا پست‌های شما دیده شوند.

۶. بهترین زمان برای پست را پیدا کنید.

ارسال پست به دایرکت مخاطبانتان نه به صورت روتین و تنها برای پست های جذاب سبب می شود  آن ها بیشتر ترغیب به مشاهده پست شما و تعامل با آن شوند. اگر در زمینه خوراک، پوشاک یا لوازم بهداشتی فعالیت می کنید و موضوع ترند روز کرونا است با استفاده از ارتباط دادن محصولات و خدمات خود با موضوع ترند روز پستی منتشر کنید و از هشتگ کرونا هم در کنار آن استفاده کنید. با خرید کامنت در اینستاگرام می توانید اکانت خود را پرطرفدار نشان دهید همچنین به سوالات متداول مخاطبانتان در قالب کامنت پاسخ دهید. برای بیشتر دیده شدن پست های خود می توانید از اینفلوئنسر هایی که در حیطه کاری شما فعالیت می کنند کمک بگیرید. به عنوان مثال از آن ها بخواهید بگویند چه نوع پستی را بیشتر می پسندند و یا در رابطه با چه موضوعی بیشتر دوست دارند محتوای منتشر کنید.

از آنجایی که نیازهای آموزشی سازمان‌ها در شرایط مختلف و صنایع متفاوت، یکسان نیستند، آکادمی اینفوگرام امکان طراحی و برنامه‌ریزی دوره های اختصاصی متناسب با زمان و میزان ساعات آموزشی مورد نظر شمارا دارد. در برگزاری کمپین و مسابقه باید دقت زیادی داشته باشید، چرا که اگر اشتباه برگزار شود می‌تواند هزینه زیادی برای شما به جا بگذارد و نتیجه مطلوبی هم دست پیدا نکنید. برای برگزاری کمپین و مسابقه حتما ابتدا باید اهداف خود را مشخص و سپس شرایط را بررسی کنید و در انتها باید نحوه انجام کمپین یا مسابقه را تعیین کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

در نشریلا می‌توانید محصولات و خدمات خود را با انتشار مطالب تخصصی معرفی کنید. اگر وبلاگی دارید که محتوای بصری مانند تصویر، ویدیو یا اینفوگرافیک در آن منتشر می‌کنید، از محتوای اینستاگرام در برخی مطالب خود بهره بگیرید. ابتدا باید حساب کابری خود را به گونه‌ای تنظیم کنید، که از تبلیغ صفحه اینستاگرام خود حداکثر استفاده را ببرید. برای این کار باید حساب کاربری خود را به حالت «تجاری» (Business) تبدیل کنید و آن را برای عموم باز کنید. یعنی پست هایی که بیشتر لایک کرده اید شناسایی می کند و بر طبق محتوای آن پست ها بقیه محتواها را به شما نمایش می دهد. سعی کنید برای عکاسی محصولات از روش هایی مختص خودتان استفاده کنید تا مخاطب با دیدن این سبک از عکاسی نام برند شما در ذهنش مرور شود.

سبک و ایده شما برای ایجاد یک سری از هایلایت‌های مناسب در پایین بیو پروفایل، می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشد. هایلایت‌ها به پیج شما جذابیت زیادی را می‌دهند و اگر یک برنامه‌ریزی خوب برای دسته‌بندی صحیح هایلایت‌های خود داشته باشید، می‌توانید فالوور‌های زیادی را جذب کنید. از این دستورالعمل ها استفاده کنید و توسعه و افزایش بازدید اینستاگرام خود را زیر نظر بگیرید تا بهبود مستمر در مسیر رسانه های اجتماعی خود را تضمین کنید.

– میزان علاقه افراد به محتوای شما

حتی زمینه همکاری با افراد مهم‌تر و حرفه‌ای‌تر را هم برای خود فراهم می‌کنید. همچنین می‌توانید با صرف کمترین هزینه برای تولید محتوا در اینستاگرام از طریق لینک مشخص شده، با تیم پشتیبانی ما در کارینو تماس بگیرید. اگر می‌خواهید بلاگری را در شبکه‌های اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات...

برای مثال می‌توانید با سوال و جواب‌هایی که در استوری منتشر می‌کنید، تعامل بیشتری با مردم داشته باشید. هرچه میزان تعامل در صفحه شما بالاتر باشد، اینستاگرام صفحه‌تان را به افراد بیشتری نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با جواب دادن به کامنت‌ها و دایرکت‌ها، محبوبیت زیادی نزد فالوورهای خود پیدا کنید. با این کار، احتمال این که فالوورهای شما پیج شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند، بیشتر می‌شود. به عنوان مثال اگر شما پیجی فعال در زمینه فست فود دارید، در نام پیج خود از کلمه‌ی Fast Food استفاده کنید تا با این روش باعث افزایش بازدید اینستاگرام خود شوید. داشتن خلاقیت در اینستاگرام یعنی موفقیت پیج و افزایش بازدید اینستاگرام شما.

فالوورهای فیکی که توسط ربات ها ساخته می شوند، به راحتی قابل شناسایی هستند. از ویژگی های ظاهری این فالورها می توان به اسم عجیب و نامفهوم و نداشتن عکس پروفایل و اطلاعات تکمیلی قسمت بیو اشاره کرد. اگر وقت این را ندارید که هر روز به یک اندازه زمان بگذارید، می‌توانید از قبل کار‌ها را آماده کنید و در طول هفته برای انتشار آن‌ها برنامه‌ریزی کنید تا فعالیت شما یکنواخت و بدون افت باشد. پس آن‌ها را جدی بگیرید و سعی کنید به بهترین شکل از این قابلیت اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن استفاده کنید. همانطور که گفتیم، به طور کلی استفاده از عبارت سئو اینستاگرام غلط جا افتاده است. سئو به معنای بهینه‌سازی برای موتور‌های جستجو است؛ حال آنکه اینستاگرام اصلا موتور جستجو نیست بلکه یک شبکه اجتماعی است.

این تکنیک به افزایش تعامل کمک می‌کند و باعث می‌شود پست شما به افراد بیشتری نمایش داده شود. یکی از روش‌های مؤثر برای افزایش بازدید استوری‌ها و جذب مخاطبان بیشتر، افزایش تعامل با فالوورها است. استوری‌ها به‌طور خاص برای ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با فالوورها طراحی شده‌اند، بنابراین باید از ابزارهای مختلف اینستاگرام برای تشویق تعامل بیشتر استفاده کنید. استفاده از استیکرهای نظرسنجی، سوالات و آزمون‌ها می‌تواند باعث شود که فالوورها بیشتر درگیر شوند و زمان بیشتری را صرف مشاهده استوری‌های شما کنند. همکاری با برندها یا افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) در زمینه تولید محتوا، روشی عالی برای افزایش بازدید اینستاگرام و دسترسی به مخاطبان جدید است. این استراتژی به شما امکان می‌دهد از اعتبار و شهرت طرف مقابل برای معرفی خود به مخاطبان او بهره‌مند شوید.

این پست ها همچون استوری های تعاملی تاثیر زیادی در جذب مخاطب هدفمند و افزایش بازدید پست دارد. درواقع بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام، زمانی است که مخاطبان شما آنلاین هستند. اما به‌طور کلی صبح‌ها و عصرها بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام هستند. زیرا در این زمان‌ها، مخاطبان در حال چک کردن گوشی خود هستند و احتمال دیده‌شدن پست‌های شما افزایش می‌یابد. در این بین همان‌طور که می‌دانید جذب مخاطب و افزایش بازدید در اینستاگرام، کار آسانی نیست و نیازمند صبر، تلاش و خلاقیت است.

در استوری ها درباره جنبه های مختلف فیلد کاری خود صحبت کنید و کاربر را ترغیب کنید تا محتواهای شما را دنبال کنند. از استوری ها غافل نشوید.با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید مخاطب را به چالش بکشید.استیکر های نظرسنجی در استوری ها استفاده کنید.محتواهای چالشی که باعث شود مخاطب به استوری های ریپلای بزند، تولید کنید. اینستاگرام برای هر پست، محدودیت 30 هشتگ را اعمال کرده است؛ اما بهترین روش، استفاده از 5 الی 10 هشتگ مرتبط است. نکته مهم در استفاده از هشتگ، مرتبط بودن آن با موضوع محتوا و تعداد آن در هر محتواست. پس هرچه محتوای بکرتر و خاص تری تولید کنید، درصد تعامل مخاطب با محتوا بالاتر می رود. برای مثال اگر شما دائما در حال دنبال کردن پیشرفت های تکنولوژی و بازار سرمایه هستید، اینستاگرام محتواهای روانشناسی را در لیست نمایش برای شما قرار نمی دهد.

از جمله ویژگی های مهم اینستاگرام که در اختیار افراد قرار میگیرد و می توانید از آن استفاده کنید؛ بخش insight (داده های مبنی بر رفتار مخاطبان) است. برای مثال کاربران خانم در تهران، در سن بین 19 تا 65 سال که به یوگا و غذای سالم علاقه دارند را انتخاب می‌کنید. ویژگی‌هایی که باید برای انتخاب مخاطب هدف درنظر بگیرید در فرست زیر آمده است. اینستاگرام در سال‌های اخیر ویژگی‌های خود در تجارت الکترونیک را بهبود بخشیده است، چراکه پست‌های فروشگاهی در ماه ۱۳۰ میلیون بار کلیک می‌خورند. با استفاده از ویژگی‌های فروشگاهی اینستاگرام، کاربران بدون این‌که از اینستاگرام خارج شوند، محصولات را بررسی می‌کنند و می‌خرند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید دکمه فراخوانی به اقدام در پایین تصاویر، کاربر را به صفحه خرید هدایت می‌کند.

گسترش دسترسی، برنده شدن در تعامل، و ایجاد یک مخاطب اختصاصی همه به افزایش بازدید های اینستاگرام بستگی دارد. با توجه به الگوریتم های همیشه در حال تغییر و رقابت شدید، انتشار صرف مطالب کافی نیست. اقدامات استراتژیک که علاقه را جلب می‌کند و کاربران را درگیر می‌کند، به کسب بازدیدهای بیشتر کمک می‌کند. اینها چند نکته و تکنیک مفید برای فعالیت تجاری در شبکه اجتماعی شما هستند.

{

بهینه سازی پروفایل

|}

وجود تعداد بالای فالوور در نگاه اول ممکن است وسوسه‌کننده به نظر برسد، اما واقعیت این است که فالوورهای فیک و غیرفعال هیچ ارزشی برای صفحه اینستاگرام شما ندارند. علاوه بر این زیرنویس‌ها می‌توانند باعث شوند تا زمان تماشای ویدیوهای شما افزایش پیدا کند، زیرا کاربران برای خواندن زیرنویس‌ها، مدت زمان بیشتری را صرف تماشای ویدیو خواهند کرد. برای زیرنویس‌گذاری روی ویدیوها، می‌توانید از از اپلیکیشن‌های ادیت ویدیو کمک بگیرید. ممکن است وسوسه شوید که در هر پست، دنبال‌کنندگان را به خرید محصول یا استفاده از خدمات خود ترغیب کنید. هرگز دنبال‌کنندگان را مجبور به خرید محصول خود نکنید و تنها از جنبه‌های مثبت محصولاتتان نگویید. اگر آن‌ها به محصول شما علاقه‌مند شوند، بدیهی است که دوباره باز خواهند گشت و از برند شما خرید می‌کنند.

از این قسمت مطابق تصویر می‌توانید پروفایل خود را به تجاری تغییر دهید. برای اینکه بتوانید بازدیدکنندگان صفحه‌تان را به دنبال‌کنندگان و مشتریان همیشگی تبدیل کنید، لازم است خلاقیت بیشتری در روند کارتان داشته باشید. با استفاده از ابزارهایی که اینستاگرام در اختیارتان گذاشته، این خلاقیت را بروز دهید.

اگرچه امنیت پیج اینستا اهمیت زیادی دارد و نباید اجازه ورود هکرها و افراد ناشناس به پیج داده شود، اما برای یک پیج فروشگاهی عمومی بودن صفحه اهمیت زیادی دارد. به طوری که سایر کاربران بتوانند آزادانه وارد پیج شوند و از محتواها در پست، هایلایت، استوری و … دیدن کنند. شما که این مقاله را می‌خوانید قطعا یک پیج اینستاگرامی دارید یا به دنبال راه اندازی پیج اینستاگرامی خود هستید که برای گرفتن بازدهی بیشتر از آن به دنبال راهکارهای مطلوب هستید. اجازه بدهید راز اصلی را همین ابتدای مقاله با شما در میان بگذاریم. بهترین استراتژی برای رشد پیج اینستاگرام داشتن استمرار در تولید محتوای باکیفیت است. اینستاگرام به تازگی قابلیت انتشار پست های مشارکتی را برای شما فراهم کرده است.

  • همچنین اگر محتوای باارزشی در گذشته منتشر کرده‌اید، از فراموش شدن آن‌ها جلوگیری کنید.
  • {
  • با منشن کردن آن‌ها در پست‌ها می‌توانید توجه مخاطبان آن‌ها را به صفحه‌ی خود جلب کنید.
  • |}{
  • بهترین زمان برای تبلیغ در اینستاگرام را پیدا کنید تا شانس موفقیت خود را چندین برابر کنید.
  • |}
  • آن‌ها صدا، افکت‌ها و ابزارهای خلاقانه‌ای دارند و می‌توانید آن‌ها را منتشر کنید تا شانس دیده شدن خود در اکسپلور را افزایش دهید.
  • در بخش قبلی در مورد قالب‌های تبلیغاتی موجود در اینستاگرام مانند تبلیغات تصویری و ویدیویی، به تفصیل صحبت کرده‌ایم.
  • {
  • همان‌طور که می‌دانید اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و به همین دلیل، استفاده از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بالا برای جلب توجه مخاطبان بسیار حائز اهمیت است.
  • |}

شما فقط به یک تصویر باکیفیت نیاز دارین که پیام برندتون رو منتقل کنه. از این فرمت معمولاً برای کمپین‌هایی که نیاز به انتقال پیام سریع دارن یا معرفی یک محصول یا خدمت خاص استفاده می‌شه. مثلاً می‌تونین یه عکس جذاب از محصولتون با یه پیام تبلیغاتی مختصر و مفید قرار بدین. در بین دوستان و آشنایان خود، در سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی خودتان و یا حتی اگر مغازه یا مکان فیزیکی برای کار خود دارید، پیج خود را در آنجا تبلیغ کنید و از دیگران بخواهید که شما را دنبال کنند. یک متخصص باهوش شبکه‌های اجتماعی دائما انواع مختلف محتوا را آزمایش می‌کند.

شما می‌توانید از طریق شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ و از طریق روش‌هایی مثل تبلیغات در سایت‌ها یا پیج‌های تبلیغاتی (اینفلوئنسر و …) میزان بازدید پروفایل خود را افزایش دهید. وقتی شما بتوانید طی یک دوره زمانی خاص (یک هفته، یک ماه یا سه ماه) چه تعداد کاربر از پیج شما دیدن کرده است و آن‌ها را با هم مقایسه کنید، از افت یا پیشرفت پیج خود مطلع خواهید شد. برای مثال وقتی در آمارهای پروفایل ویزیت مربوط به ماه اخیر رشد بیشتری نسبت به 2 ماه قبل داشته‌اید، نشانه‌ای از رشد و پیشرفت است. اما اگر در شروع کار هستید و می خواهید شانس خود را برای دیده شدن افزایش دهید توصیه می کنیم در کنار تبلیغات حتما از خرید کامنت اینستاگرام نیز بهره ببرید چرا که شانس شما را برای جذب فالوور افزایش خواهد داد. هر چه تعداد لایک یا کامنت شما بلافاصله روی یک پست بیشتر باشد، به اینستاگرام بیشتر نشان می دهید که محتوای شما جذاب است. بنابراین دفعه بعد که پست می کنید، محتوای شما به طور خودکار به تعداد بیشتری از دنبال کنندگان شما ارائه شود.

برای مثال، استفاده از استیکر سوال در استوری به شما امکان می‌دهد تا از نظرات و ایده‌های مخاطبان خود مطلع شوید. این تکنیک نه‌تنها تعامل را افزایش می‌دهد بلکه به شما کمک می‌کند محتوای بهتری برای مخاطبان خود تولید کنید. همچنین، می‌توانید از استیکر نظرسنجی برای پرسیدن سوالات ساده و سرگرم‌کننده استفاده کنید که مشارکت کاربران را بالا می‌برد. برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام نیز می‌توانید از هشتگ‌های جذاب در استیکرها یا متن استوری‌ها استفاده کنید.

از آنجایی که افزایش بازدید اینستاگرام، تاثیر مستقیمی بر روی میزان فروش پیج‌های کاری می‌گذارد، بسیار از صاحبان کسب و کارها به دنبال روش‌های میانبر برای این کار هستند. مطمئنا همین الان که شما دارید این مقاله را می‌خوانید، افراد زیادی درحال کسب درآمد از پست‌هایشان هستند. در ادامه این پست قصد داریم روش‌های کاربردی و سریع افزایش بازدید پست و استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در این راهنمای اموزش بالا بردن بازدید پیج اینستاگرام، سعی کردیم تمامی نکات مهم برای افزایش بازدید اینستاگرام را در اختیار شما قرار دهیم. با به کارگیری تکنیک‌های ذکر شده و این 34 ترفند افزایش بازدید پست اینستاگرام، می‌توانید به شکلی موثر، بازدید از پست‌ها و استوری‌های خود در اینستاگرام را افزایش دهید. یکی دیگر از اقداماتی که باید برای بالا بردن نرخ بازدیدهای پروفایل انجام دهید، تولید محتوای باکیفیت است.

اما اینستاگرام به پیج‌هایی که ادمین خیلی سریع به فالوورها پاسخ می‌دهد، علاقه بیشتری دارد. وقتی یک کاربر در کامنت‌ها، سوال می‌پرسد، اینستا انتظار دارد شما خیلی فوری به او پاسخ دهید. همیشه تا دو ساعت بعد از انتشار هر پست آنلاین باشید تا فوراً به سوالات کاربران پاسخ دهید.

چینش پست ها در پیج باید به گونه ای باشد که در عین جذاب بودن، ساده و همه پسند باشد. ارتباط زنده با مخاطب می توانید تاثیر بالایی روی میزان اعتماد آنها به شما و برندتان داشته باشد.می توانید از شب قبل موضوع لایو را با رای گیری انتخاب کنید. بسیاری از پیج های کاری و پیج های معروف در این بستر، با شرکت در این مسابقات، تعداد فالوورهای خود را افزایش می دهند. سپس به طور دقیق آنها را آنالیز کنید.اگر این پیج ها می توانند به رشد شما کمک کنند، به آنها درخواست تعامل و همکاری دهید. سعی کنید اگر مطلب مهمی را می خواهید بیان کنید در عکس های پست بنویسید.

استوری‌ها، بخشی از اینستاگرام هستند که بیشتر مورد توجه کابران هستند و روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر آن‌ها را مشاهده می‌کنند. بنابراین تبلیغات درون استوری نرخ تعامل بالاتری نسبت به تبلیغ پیج اینستاگرام در فید دارد. اگر در سایر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام، توییتر، فیس‌بوک یا لینکدین، فالوور و نرخ تعامل بالایی دارید، از این شبکه‌ها برای تبلیغ پیج اینستاگرام خود بهره بگیرید. برای مثال، می‌توانید لینک اینستاگرام خود را در بیو سایر شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید یا آخرین پست و مطلب اینستاگرام خود را در آن پلتفرم‌ها به اشتراک بگذارید. از آنجایی‌که بیشتر افراد در بیش از یک شبکه اجتماعی فعال هستند، با استفاده از این روش می‌توانید مخاطبان اینستاگرام خود را افزایش دهید. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، یکی از پلتفرم‌های شبکه‌ اجتماعی محبوب در سرتاسر جهان است.

اما منظور از بازدید در اینستاگرام چیست و چطور می‌توان بهترین ترفند افزایش بازدید پست اینستاگرام را به کار برد؟! اگر به دنبال اموزش بالا بردن بازدید پست اینستاگرام هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا 33 ترفند کاربردی برای افزایش ویو پیج اینستاگرام به شما آموزش دهیم. اگر این تعاملات را نادیده بگیرید، بعد از مدتی تمامی مخاطبان خود را از دست می‌دهید. نیازهایشان را برآورده کرده و در مورد نظرات، پیشنهادات و انتقاداتشان صحبت کنید. البته برنامه بالا بردن بازدید پست اینستاگرام نظیر دایرکت هوشمند اینستاگرام هم کمک زیادی به تعامل سریع و موثر پیج می‌کند. تبلیغات استوری اینستاگرام، تبلیغات تصویری یا ویدیویی تمام صفحه هستند که بین استوری‌های کاربران نمایش داده می‌شوند.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
این سایت